מעבדה לתיקון מחשבים

שתף את הפוסט

המשימות שמבצעת החנות כוללות התקנה ותחזוקה של מחשבים חדשים ותיקון מחשבים ישנים. כשהמכשיר כבר לא נמצא. במסגרת האחריות, ה- ITS יבצע את התיקון ויכול לספק הערכה עבור החלקים.

אם אינך יכול לחזור למעבדה בזמן

אנא פנה אלינו בדוא"ל או התקשר למספר הטלפון בקמפוס שלנו. אם יש לך בכל שאלה, ניתן גם להתקשר למעבדה לתיקון מחשבים בטלפון (888) 762-5555 או להתקשר אלינו למספר הטלפון בקמפוס. ניתן להתקשר למעבדת תיקון המחשבים שלנו בטלפון (888) 761-7555 או ישירות מאחד מקווי הטלפון בקמפוס שלנו .

אם ברצונך להתקין תוכנה במכשיר Dell או Apple באוניברסיטה

אנא בקר ב- IT והמשיך משם. לכל מחלקה תהיה מדיניות רישוי תוכנה משלה למעבדת תיקון המחשבים שלה. בעת הגשת בקשה ל- Adobe רשיון, שקול אם אתה משתמש ברישיון זה או לא ואילו מוצרים אתה באמת צריך. כדי לבקש תוכנה עבור מכשיר אוניברסיטאי כגון מחשב נייד או מחשב שולחני, ניתן לפנות לשירות העזרה של ITS או לשירות העצמי של ה- IT.

אנו ממליצים בחום לכל הסטודנטים להשתתף בקורס מנהיגות טכנולוגית ואנו ממליצים ליצור קשר עם האוניברסיטה התומכת בתוכנה כדי שנוכל לעזור ללקוחות הזקוקים לעזרה בתוכנה של האוניברסיטה.

בוגרי SHU ואוניברסיטה

מבקרים ממומנים יכולים ליצור חשבון אורח כדי לאפשר שימוש זמני במחשבי המעבדה. הקפד להיכנס לחשבונך לאחר שתסיים לעבוד במחשבי המעבדה הציבוריים. שירותי תמיכה במחשבים אישיים לא יוכלו להאריך את שעות הפעילות, כך שאנשים יכולים לעשות עבודה ברגע האחרון. אנו דורשים שתקיים את ההוראות לכיבוי המחשב שבו אתה משתמש, ואנו נקיים אותן אם לא תעשה זאת.

כדי לענות על הדרישות השונות בסמסטר זה, מחלקת טכנולוגיית המידע שינתה את שעות הפעילות כדי לענות על הצרכים ההולכים וגדלים של הקהילה. שעות המעבדה מתארכות מיום שני לשישי בין השעות 9: 00-17: 00 ומשעה 17:00 עד 19:00, שבת וראשון בין השעות 8: 00-21: 00, ראשון ושני. אם יש לך חששות בנוגע לביצוע ה- STA, אנא פנה למחלקת טכנולוגיות המידע או למעבדה הציבורית בקומה הראשונה באולם קוריגן. יש להפנות הערות וחששות למשרד המעבדה הציבורית או למשרדנו של המעבדה הציבורית בקומה השנייה, קוריגן הול, בכתובת [מוגן באמצעות דוא"ל] או [טלפון] [כתובת].

מחשבים שצריך לעדכן, אנא פנה אלינו לבקשת שדרוג מערכת ההפעלה. למעוניינים לרכוש מכשירים למחשב אפל, יש לפנות לדלפק ה ITS (x7 – 6420) בכדי להזמין ציוד מחשב ולבקש הצעת מחיר.

PSC שומרת לעצמה את הזכות להוציא לקוחות מהמעבדה אם התנהגותם נחשבת כבלתי הולמת בסביבת מעבדה

לקוחות שנגנבים מהמעבדה שלנו מאבדים את זכויות המעבדה שלהם ויועמדו לדין במידה הגדולה ביותר האפשרית. רק מי שעובד באוניברסיטה ונרשם כעת להרצאות באוניברסיטה שלנו זכאי להשתמש במעבדות שלנו. יש לבדוק מחשבים ניידים לפחות פעם בשבוע ולא יותר משלוש פעמים בחודש.

משתמשים מסתכנים באובדן זכויות מעבדה ויישאו באחריות לכל נזק נוסף שעלול להיגרם

אנו אחראי על כל אדם שמשמיד או משחית ציוד או רכוש. כל אדם שיימצא אשם במעשיו ו / או במעשיו יושמד, יושמץ או יישא באחריות לאובדן או נזק של ציוד ורכוש, והמשתמש מסתכן באובדן זכויות המעבדה שלו.

סטודנטים יכולים לבקש סיוע בבעיות טכנולוגיות המידע שלהם על ידי פנייה למשרד העזרה של UNT – edu. בדלפק זה, התלמידים יכולים לחפש עזרה ולמצוא תשובות לשאלות נפוצות אלו ואחרות.

UNT מספקת לסטודנטים גם תוכנת אנטי-וירוס בחינם דרך https

/ / unt.edu-techtour6.com. באמצעות שירות EagleConnect, סטודנטים הרשומים כיום יכולים גם להוריד ולהתקין את Microsoft (r). סטודנטים המתגוררים במעונות יכולים להתחבר למחשבים שלהם באמצעות האינטרנט באמצעות שירות EagleConnect ™ הניתן על ידי אוניברסיטת טקסס בדאלאס. מכיוון של- MS Office יש גישה ל- Microsoft Office דרך EagleConnect, המוצרים אידיאליים לכתיבת מאמרים, פיתוח טבלאות ומצגות לפרויקטים כיתתיים ובמגוון פורמטים. המעבדה מציעה מחשבים אישיים מבוססי חלונות, מחשבים ניידים, טאבלטים ומחשבים שולחניים עם מדפסות גרור ולייזר.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן