כיצד פותחים דף עסקי באינסטגרם?

שתף את הפוסט

החל מהכלת קישור לחשבון האינסטגרם שלך בניוזלטר הדוא"ל החודשי שלך ועד לקידום חשבון האינסטגרם שלך באתר האינטרנט שלך, הזכר ללקוחות שלך להישאר מחוברים לעסק שלך על ידי מעקב אחר מותג האינסטגרם שלך. המשתמשים מצפים ממותגים וחברות להגיב בזמן במדיה החברתית. אחרי שאתה משתמש באינסטגרם כדי לקדם את העסק שלך, אתה צריך לבדוק באופן קבוע אם ההתקדמות שלך עולה בקנה אחד עם היעדים העסקיים שלך.

בנוסף לביצועים הכוללים של החשבון (בתמונה מימין)

עם חשבון עסקי באינסטגרם, אתה יכול להציג מידע על הפוסטים והסיפורים האישיים שלך כדי לראות כיצד אנשים מקיימים איתם אינטראקציה. תקשורת עסקית מטופלת באלגוריתם בדיוק כמו פרופילים אישיים, כך שחשבונות עסקיים לא משפיעים על טווח ההגעה, וכל עוד המעורבות שלך תישאר חזקה, אתה תהיה בסדר. בכל עת תוכל לחזור לדף הפרופיל ולחזור לחשבון האישי שלך.

אם עדיין לא יצרת דף עסקי בפייסבוק, תוכל לעשות זאת במקביל. אם יש לך אפשרות לבחור עמוד, בחר צור בתחתית המסך.

לאחר מכן תתבקשו לאשר את כתובת המייל ומספר הטלפון שלכם

ולאחר שתלחצו על המסך הבא, חשבונכם יהפוך רשמית לפרופיל חברה. לאחר שסיימת למלא את הפרטים הנדרשים, פשוט לחץ על "סיום" וחשבונך יומר לפרופיל עסקי. כשאתם מתכננים להשתמש באינסטגרם עבור הפרופיל העסקי שלכם, הקפידו לנצל את האפשרויות של חשבון אינסטגרם עסקי, בהן תוכלו לגשת לתכונות רבות ושונות בהן תוכלו להשתמש בחשבונכם.

כאשר אתה מוסיף מידע ליצירת קשר, אינסטגרם תיצור את הכפתור המתאים (התקשר, אימייל או קבל הנחיות) עבור הפרופיל שלך. לחץ על אחד מהם ואינסטגרם יתחבר לפייסבוק ולפנקס הכתובות שלך.

לאחר הכניסה לחשבון האינסטגרם שלך

הוסף מידע אחר לפרופיל שלך, כגון האתר והפרופיל שלך. לאחר יצירת חשבון, אנא ודא שסמל האינסטגרם נמצא באתר האינטרנט שלך (רצוי בקטע "צור קשר"/"עליי") ובחתימת הדוא"ל שלך. אם לחשבון שלך יש פרופיל, תמונת פרופיל ופוסטים מרובים, זה צעד טוב.
למידע מורחב על כיצד פותחים דף עסקי באינסטגרם? נא לבקר ב- tzd-seo.org.il

שימו לב שתראו רק דפים שאתם כרגע המנהלים שלהם ושתוכלו לקשר אליהם רק מדפים עסקיים בפייסבוק. לאחר שעשית את זה, עבור להגדרות ולאחר מכן לעסקים וחפש את הגדר רכישות באינסטגרם.

אינסטגרם תבקש ממך לקשר או ליצור את הדף העסקי שלך בפייסבוק

אינסטגרם ממליצה גם לקשר את הפרופיל העסקי שלך באינסטגרם לעמוד הפייסבוק של החברה שלך. בצע את השלבים הבאים כדי ליצור פרופיל ולהתחיל לקדם את העסק שלך באינסטגרם. הורד את אפליקציית אינסטגרם עבור iOS, Android או Windows בטלפון החכם או הטאבלט שלך.

מומלץ להשתמש בכתובת דוא"ל בעבודה או בכתובת דוא"ל שתוכננה במיוחד עבור חשבונות המדיה החברתית הארגונית שלך. אם יש לך דף פייסבוק עבור החברה שלך, אנו ממליצים לקשר את חשבונך לדף העסקי שלך בפייסבוק.

כדי להשלים את הפרופיל שלך, הזן את כתובת הדוא"ל, מספר הטלפון וכתובת החברה שלך. לאחר הזנת קוד האימות, הזינו את שמכם, הסיסמה ושם המשתמש שלכם בעמוד הבא.

לאחר יצירת חשבון אינסטגרם

אנא בדוק את הגדרות החשבון שלך כדי לוודא שאתה משתמש בפרופיל ארגוני. בפרופיל הקיים של האפליקציה לנייד, לחץ על "הגדרות". לחץ על "חשבון". בחרו לעבור לחשבון מקצועי ולבחור עסק (סקרנים לגבי חשבון הבורא?). אתה יכול לעבור לפרופיל עסקי על ידי פתיחת האפליקציה ולחיצה על התפריט הנפתח בפינה השמאלית העליונה של המסך, ולאחר מכן לחיצה על הגדרות כדי לגשת למידע שלך. כעת יצרתם חשבון אינסטגרם "אישי", אותו תוכלו להמיר לפרופיל ארגוני.

עבור אל קטע הפרופיל שלך

לחץ על סמל שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה של המסך. הדבר הראשון שתבחין בו הוא הציור החדש בחלק העליון של אפליקציית האינסטגרם שלך. אתה יכול לקבל סקירה כללית של הפוסטים שלך באינסטגרם על ידי מעבר לפרופיל שלך ולחיצה על נתוני התובנות הרשומים בחלק העליון של חשבונך.

מאז אינסטגרם הציגה פרופילים עסקיים

חברות יכולות כעת להוסיף פרטים נוספים ליצירת קשר וניתוחים מתקדמים כדי לאפשר להן להבין טוב יותר את המעריצים שלהן. אינסטגרם הכריזה לאחרונה על כמה כלים עסקיים שיעזרו לחברות להבין טוב יותר את המעריצים שלהן ולהגדיל את עסקי האינסטגרם שלהן. מותגים יכולים ליצור פרופיל עסקי על ידי קישור עמוד הפייסבוק שלהם (זכור שפייסבוק הבעלים של אינסטגרם) לחשבון האינסטגרם שלהם.

יצרנו מדריך שלב אחר שלב כיצד לשנות את חשבונך לעסקים ונודיע לך על היתרונות של השדרוג ועל מה להיזהר

לפני שתתחיל, אם עדיין אין לך חשבון עסקי בפייסבוק, לא תוכל לבצע את השלבים הבאים או לנצל את מלוא היתרונות של חשבון האינסטגרם העסקי שלך. בין אם אתה חדש באינסטגרם או מחפש ליצור חשבון עסקי מאפס, השלבים להקמת חשבון חדש הם פשוטים.

לחץ על נסה את הכלים העסקיים של אינסטגרם ופעל לפי ההוראות ומדריך העזרה העצמית

כדי להשלים את הפרופיל שלך ולהשתמש בכלים שסופקו. עכשיו כשאתה יודע איך ליצור פרופיל ולהבין את הטרמינולוגיה הכללית של אינסטגרם, הנה איך להשתמש באינסטגרם לעסקים. לאחר שתלמד כיצד לפרסם וליצור אינטראקציה, עליך לשקול כיצד אינסטגרם יכולה לעזור לך להצמיח את העסק שלך. אינסטגרם יכולה להביא תוצאות עסקיות אורגניות נהדרות, אבל כדאי גם להשקיע בפרסום באינסטגרם כדי להבטיח שתספקו את התוכן שלכם לקהל רחב יותר (אך ממוקד מאוד).

מכיוון שפייסבוק

היא הבעלים של אינסטגרם, אתה יכול להשתמש בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק כדי לפרסם מודעות מפורטות יותר. בדומה לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, לחברה יש את היכולת לפרסם באינסטגרם. אם המעריצים והלקוחות שלך כבר נמצאים באינסטגרם, בהתחשב בפופולריות של תוכן שנוצר על ידי משתמשים, השימוש בהם כשלט חוצות הוא צעד טוב. עידוד המעריצים שלך להשתמש בהאשטאגים ספציפיים למותג שלך (יוסבר שוב ויפורט בהמשך) או הצעה לתיוג העסק שלך היא דרך טובה להבין מה הלקוחות שלך אומרים עליך, ותוכל להציג אותם באתר שלך . גם אינסטגרם.

תכונת הווידאו החדשה של אינסטגרם עשתה רעש מוקדם יותר הקיץ מכיוון שהיא מתחרה ישירות בתכונת הסטוריז של Snapchats

שנוי במחלוקת ככל שיהיה, הוא משמש כתכונה נוספת שבאמצעותה תוכל ליצור קשר אישי עם הקהל שלך. זה אומר לאינסטגרם שאתה משתמש בפלטפורמה לשיווק כלשהו (אם כי לא לעסקים כרגיל) ומעניק לך גישה למספר תכונות שלא נמצאות בפרופילים אישיים.

פוסטים נוספים

דילוג לתוכן