קריאת שירות

שתף את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

שמעתי מונחים רבים ושונים שהושלכו כשדיברתי עם מומחים על מוקדים טלפוניים ומכונות מענה. הסביבה העסקית של ימינו דורשת תשומת לב 24 שעות ביממה, והמוקד הטלפוני של היום, העונה על שאלות 24 שעות ביממה, דורש תשומת לב זו.

שירות לקוחות דורש התארגנות רבה והסוכנים צריכים להיות מוכנים היטב לספק שירותים באיכות גבוהה בקנה מידה קטן ביותר.

סקריפט לשירות לקוחות בקמעונאות משפר הן את חוויית הלקוח והן של העובד

סקריפטים של שיחות שירות לקוחות יכולים לשמש גם לשיחות טלפון ודואר אלקטרוני, והם דרך נהדרת לספק לנציגי שירות הלקוחות מדיניות תקשורת להתייחס אליהם בכל פעם שהם זקוקים להם. פנייה ללקוחות בשמם היא דרך נהדרת להעניק להם חוויה טובה יותר ולגרום להם להרגיש מובנים. אם הסוכן שלך מדבר עם ידוען או סוכן, הוא או היא לא יקבלו את אותה רמת שירות לקוחות. הכשרת צוות לקוחות ושירותים חדשים, תמיכה בצוות הקיים שלך וכו '.

שירותים אחרים אף מספקים דוחות יומיים המפרטים כמה שיחות מתבצעות ובאילו בעיות מדובר

בדרך כלל שירותי מוקד טלפוני שולחים מידע זה ללקוח כחלק מדוח, ומוקדים טלפוניים עושים זאת. מוקדים טלפוניים יכולים להשתמש בתסריטים מורכבים כדי לענות על שאלות נפוצות, לקבל הזמנות טלפוניות, לסייג הפניות, לנהל שיחות שירות לקוחות וצורות אחרות של קשר עם הלקוחות ולענות על שאלות הלקוחות.

כדי לברר איזה ספק מתאים לחברה שלך, שאל את עצמך כמה שאלות כאן. שירות לקוחות במיקור חוץ, כולל שירותי לקוחות ומוקדים טלפוניים מעמיקים, הוא גישה חדשנית ומשפרת עסקים, כך שתדעו היכן למצוא את הפיתרון הנכון. אחד הדברים הראשונים שכדאי לך לזהות הוא היכן מבוססת חברת שירותי המוקד הטלפוני והיכן נמצאים סוכניה. אם אתה מחפש שירותי מוקד בארה"ב, קנדה, אירופה, אסיה, אוסטרליה או בכל אזור אחר, פנה אליהם ישירות.

נסה למדוד את נפח השיחה שלך במדויק ולהעריך כמה סוכנים אתה זקוק לפני שאתה מחפש שירותי מוקד. ברגע שאתה יודע בדיוק מה אתה צריך, בקש רשימה של סוכנים הזמינים בקרבתך ומיקום משרדו של כל סוכן.

שירות זה מתאים לעסקים קטנים שאינם מצפים לשיחות רבות בשירות לקוחות או שרוצים לבצע שיחות יוצאות רבות. עבור עסק קטן הנשען במידה רבה על קשר טלפוני עם לקוחות, זה עשוי להיות הגיוני יותר.

אם אתה מקצה לעסק שלך פונקציות תקשורת

ייתכן שתרצה לפנות למוקד טלפוני במקום למשיבון אם אתה זקוק לתמיכה חזקה יותר בדרכים. מיקור חוץ במוקדים פירושו שיש לך צוות מאומן לחלוטין שמבין את העסק שלך היטב ומשלם לך עבור השירות, לא הצוות.

שירות מוקד טלפוני מעניק למותג שלך רמת מקצועיות ושווה את מחיר השירות.

שירות הכוננות של TeleDirect מאפשר לך לנתח ולהעריך היכן יש צורך בשיפורים ומה תוכל לעשות בנידון. בדוק את הזמן הדרוש לקביעת פגישה ולקראת שיחת השירות. דקות התיקון מבוססות על מספר הפעמים שהמתקשר התחבר לקו המשיבון.

זה חשוב במיוחד לתמחור מכיוון שהמוקד הטלפוני גובה תשלום עבור חבילה של דקה במקום חודש

זו עסקה די טובה מכיוון שעליך לשלם רק את דמי השירות, וזה בדרך כלל התשלום היחיד שעליך לשלם מכיוון שהתיקון מכוסה באחריות. אם שיחת התיקון הממוצעת של דוד המים שלך היא 500 $, זה לא הרבה, במיוחד אם זה עולה יותר מ -1,000 $.

אם לקוח מדווח על תקלה בחשמל, גובה דמי שירות אשר קשורים למשלוח אנשי HU לאתר ההפעלה. זה מקוזז על ידי שליחת קורא מונים לחיבור השירות מחדש אם הוא מסורב לתשלום.

מערכות דואר קולי בדרך כלל משמשות כפקידות קבלה פנימיות

אך יכולות גם לשמש כעוזרות לאחר שעות העבודה כדי להבטיח שהחברה לא תפספס שיחות. אם מענה להודעות טלפון או דואר אלקטרוני או פניות של לקוחות הופך למכשול לפעילות, תוכלו להזמין משיבון כדי ליצור קשר עם איש צוות שעשוי לעבוד מרחוק או בשטח. התגובות לעובדי השירות הן לרוב שותפות כאשר מענה לטלפונים, מיילים, הודעות ופניות לקוחות הופך למכשול בתפעול. לפני שנרשמת לשירות מוקד טלפוני, חשוב לדעת עד כמה הם שקופים ופתוחים איתך ומה ניתן לצפות ממך כחברה לדיווח עצמי.

המקור השני

הוא מחקר על שירות לקוחות שנערך בין נובמבר ל -20 בדצמבר 2018, ובו ביקשנו מפאנל מבוסס ארה"ב לשקף את ניסיונם בשיחות שירות. במחקר שירות הלקוחות, המשתתפים התבקשו לתאר את הסיבות שלהם להתקשרות בשדה טקסט פתוח. המשתתפים נשאלו גם אם התקשרו לשירות הלקוחות בשנה הקודמת ומדוע התקשרו.

פוסטים נוספים

בניית אתר לעסק חדש

היא השקעה גדולה וחשובה. בטח שמעתם שאתר שנבנה בצורה גרועה יכול לגרום לאובדן לקוחות ולאבד כסף (דירוגי תוצאות החיפוש של גוגל). לטוב ולרע, SEO (אופטימיזציה

דילוג לתוכן