קוסמטיקה באינטרנט

שתף את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

אמריקאים מוציאים יותר מ -12 מיליארד דולר בשנה על מוצרי טיפוח ויופי, על פי נתוני נילסן ממשרד הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב. על ידי התבוננות בהתנהגות הרכישה בחמש קבוצות, מותגי קוסמטיקה יכולים להבין טוב יותר כיצד לנצל את מגמת המסחר האלקטרוני המשתפר. בבריטניה, צרפת ואיטליה השיעור הגבוה ביותר של צרכנים שקנו מוצרי קוסמטיקה באינטרנט ב -12 החודשים האחרונים. במדינות כמו איטליה היו קבוצות הגיל 16-24, שם הטענות שקנו מוצרי קוסמטיקה היו גבוהות יותר.

למידע נוסף, קרא את הדו"ח המלא, המספק פירוט מפורט של מגמות המסחר האלקטרוני בכל מדינה, כמו גם ניתוח של המותגים המובילים בכל קטגוריה.

הורד את גרסת ה- PDF לקבלת מבט מפורט יותר על המותגים המובילים בכל קטגוריה

כמו גם פירוט מפורט של מגמות המסחר האלקטרוני. אנו מקווים כי ממצאים אלה יסייעו למותגי קוסמטיקה מקוונים להבין טוב יותר באילו מגמות מסחר אלקטרוני כדאי להשקיע. כדי למצוא את התשובות עלינו לבחון תחילה את האתגרים העיקריים שמגיעים עם מסחר אלקטרוני עבור מותגי קוסמטיקה. כדי ללמוד עוד על מגמות מסחר אלקטרוני המשפיעות על נשים שקונות מוצרי קוסמטיקה באינטרנט בארצם, סקרתי יותר מ -1,000 מוצרי קוסמטיקה נשים שנרכשו בארה"ב ובקנדה.
לעוד פרטים על מומלץ לגשת לאתר https://morbeauty.co.il

אתה יכול להשתמש בתכשירים דומים בין מוצרים או שיש להם כבר נתוני בטיחות

כגון ניסוחים של מוצרים שניתן להשתמש בנתוני הבטיחות והיעילות שלהם יחד עם מידע בטיחות של ה- FDA ומנהל המזון והתרופות האמריקני. ברכישת מוצרים ברשת, 30.4% מהנשאלים ראו "תכשירי עור רגישים" (אחריהם צמודים "מוצרים טבעיים" ו"לא רגישים ") כמאפיין החשוב ביותר בקניית מוצר באינטרנט. אם ברצונך לראות פירוט מפורט יותר של המותגים המובילים בכל קטגוריה לפי קטגוריות, הורד את הדוח המלא כאן.

עם מידע זה, למותגי קוסמטיקה יש הזדמנות טובה יותר לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי העיצוב והעיצוב של החנויות המקוונות שלהם מאשר בעתיד.

למרות שהמבחר ברחוב לה לה אינו גדול כמו חלק מהאתרים האחרים ברשימה זו

ישנם הרבה מוצרים נהדרים ומבחר רחב של דוגמאות בחינם למכירה. אתה יכול לקנות מותגים שנמכרים רק בארה"ב, להשוות מחירים עבור המוצרים המועדפים עליך בחנויות ולקרוא ביקורות כדי לנסות משהו חדש מבלי לצאת מהבית. נורדסטרום מציעה מבחר רחב של מוצרים דרך החנות המקוונת שלה, ותוכלו לבחור מתוך שלוש דוגמיות חינם לפני שאתם קונים. קנה באינטרנט לפני שאתה שוכר צבע שאיני יכול להספיק ממנו, או קנה מותג שנמכר רק בחנות אמריקאית. זכור כי התדירות בה הלקוחות שלך מבצעים רכישות קוסמטיות באינטרנט יעזרו לך לפתח אסטרטגיה שתביא לקוחות לחזור על בסיס מתגלגל. אתה רואה שלקוחות קונים מוצרי קוסמטיקה על בסיס חודשי ולא יומי או שבועי, מה שאומר שאתה צריך לחפש אסטרטגיות שישמרו על תשומת הלב שלך עד לחודש הבא. אם אתה קונה מוצרי קוסמטיקה לפחות פעם בחודש או אפילו לעתים קרובות יותר, הם תמיד יחזרו למותג שלך.

יהיה טוב לבדוק את המוצרים של KB PURE   לטיפול מושלם בעור

קוסמטיקה לא חייבת להיות סטרילית

אך זיהום מיקרוביאלי יכול להוות סיכון בריאותי ולעוות את המוצרים שלך. מוצרי קוסמטיקה אינם חייבים להיות סטריליים, אך הם אינם חייבים להכיל מיקרואורגניזמים מזיקים ומספר המיקרואורגניזמים האירוביים לגרם חייב להיות נמוך – הנמוכים הם נמוכים.

זה עוזר לנו להבין טוב יותר איך הלקוחות שלנו מגיבים למגמה המשתנה של מסחר אלקטרוני מודרני

שהוא מותגי קוסמטיקה. ויינטר מדווחת על חוויותיה בעבודה עם מותגי קוסמטיקה מקוונים ופיתוח החיפוש שלה אחר חנויות מקוונות. ניתן למצוא משאבים בנושא התעשייה במדריך למסחר מקוון לתעשיית הקוסמטיקה, במדריך לתעשיית הקוסמטיקה ובבלוג של תעשיית הקוסמטיקה.

תוכן שנוצר על ידי המשתמש

בין אם בצורה חזותית ובין אם בכתב, הוא היבט מכריע בחוויית הקנייה המקוונת. מדינות נוטות לשים דגש רב יותר על תנאי הרכישה מאשר על תכונות האתר בכל הנוגע לחוויה טובה בעת רכישת מוצרי קוסמטיקה באינטרנט. אמזון היא החנות המקוונת הפופולרית ביותר לרכישה מקוונת של מוצרי קוסמטיקה בכל המדינות שנחקרו.

פוסטים נוספים

איך בוחרים ספק שירותי מחשוב?

בכל הנוגע לתיקון המחשב או המחשב הנייד, בחירה בשירות תיקון מחשבים יכולה להוות הקלה רבה גם עבורך וגם עבור נותן השירות. עבור עסקים קטנים ובינוניים

סוגי אתרים

ישנם כיום מיליארדי אתרים שניתנים לחלוקה לאחת מהקטגוריות הבאות. לדוגמה, בחלק מאתרי הפורנו יש רשתות חברתיות והם חלק מרשת חברתית (כלומר, הם מנסים למכור חברות

דילוג לתוכן