ישנם כיום מיליארדי אתרים שניתנים לחלוקה לאחת מהקטגוריות הבאות. לדוגמה, בחלק מאתרי הפורנו יש רשתות חברתיות והם חלק מרשת חברתית (כלומר, הם מנסים למכור חברות כדי לגשת לאתר שלהם).
אפשר גם לקיים אתר עסקי שלא מוכר שום דבר ישירות
אך מעודד את המבקרים ליצור איתם קשר ולהיכנס לחנות אם הם מעוניינים להיות לקוח. אתרים ארגוניים מסוימים מתפקדים כאתרי מסחר אלקטרוני, כולל יכולת לרכוש מוצרים, ולעתים קרובות מספקים קישורים לחברות אחרות, כגון חנויות מקוונות, אתרי מדיה חברתית או עסקים מקוונים אחרים. אתרי "מסחר אלקטרוני" אלה מוטבעים לרוב באתר החברה, בדומה לרשתות חברתיות או לרשתות חברתיות.
אתר נישה
הוא סוג האתר האידיאלי ליצור אם אתה רוצה לאפס קהל או שיהיה לך קהל עם תחומי עניין ספציפיים. מכיוון שניתן לבנות אתרים כך שיפנו לקבוצה מסוימת של אנשים, יצירת אתר נישה למטרה זו יכולה לעזור לך למשוך יותר עוקבים, לקוחות ולקוחות.
לעוד פרטים אודות סוגי אתרים מומלץ לגשת לאתר kratza.co.il
כיצד לבנות אתר מסוג זה תלוי בך
אך הוא מפרט משאבים וכלים שבהם תוכל להשתמש כדי ליצור אותו. אם אתה רוצה לרשום מאגרים לחברה שלך, לעובדים שלך או לארגון שלך, נישה תעבוד הכי טוב. כשאתה שוקל כיצד לבנות את האתר שלך בצורה הטובה ביותר, עליך לשקול גם את סוג האתרים שאתה רוצה.
עבור אתר מסוג זה, תוכל ליצור מאגר לעובדים שלך, לעובדי החברה שלך, או לקבוצת עובדים בארגון שלך. ניתן לעשות זאת על ידי דיון בנושא מסוים, כגון מוצר או שירות, מודל עסקי של חברה וכן הלאה.
אתר חברות הוא סוג אחר של אתר שנוצר עבור פרויקטים עתידיים פוטנציאליים, כגון קבוצת חברים לפרויקט מסוים או צוות לפרויקט הקרוב.
אתר מסוג זה נפוץ ביותר עבור פרילנסרים יצירתיים ומקצועיים אשר נשכרים על בסיס כישורים מוכחים
אם אתה פרילנסר שמחפש אתר כלשהו ליצור, אתרים ללא מטרות רווח יכולים להיות אפשרות טובה. אתרים אישיים דומים לאתרי סלבריטאים, שיכולים להיות יקרים מאוד ומנוהלים על ידי יחצן או סוכנות. יתכנו או אתרים עסקיים בעלי מיקוד דומה, או אם למדת כיצד להקים אתר כעסק ואתה מתכנן למכור מוצרים דרך האתר שלך, אז אלה סוגי אתרי האינטרנט שאתה צריך לבנות.
בלוג יכול להתקיים גם בנפרד ולהיות חלק מהאתר הראשי או מדף נפרד באתר אחר או להשתמש בו בדרכים שונות. מאמרים, בלוגים ותכנים אחרים באתר שמתארחים חיצונית עשויים להיות תכונות של פורטל או אתר שאליו אתה מקשר.
דף אינטרנט ארכיוני הוא אתר המכיל אוסף מידע על אדם או קבוצה קטנה של אנשים, כגון משפחה. הוא מכיל מידע ותוכן שאנשים רוצים לכלול לגבי עצמם או על קבוצות קטנות מהם.
אם יש לך עסק מקוון ואתה יודע שאתה לא צריך את האתר שלך ככלי שיווקי
כדי לעשות עסקים חדשים, או אם אתה פשוט צריך משהו יותר מ"כרטיס ביקור מקוון ", חוברת או אתר יכולים תעשה את הטריק. ישנם מפתחי אינטרנט ומעצבים רבים שרוצים לנסות להתפרנס מיצירת אתרים, ויש כמה משאבים מדהימים. אתה יכול גם לנסות לעצב אתר משלך, כגון דף עסקי, אתר, בלוג, דף מדיה חברתית או אפילו אתר עבור העסק שלך. אם יש לך עסק, אתה יכול לנהל את העסק שלך באחד מאתרי האינטרנט הרבים העומדים לרשות יזמים ויזמים.
עמוד תיק עבודות
הוא האתר האידיאלי להזכיר למעסיקים פוטנציאליים או ללקוחות דוגמאות לעבודה שלך, כך שתוכל להתקבל לעבודה במהירות. אתר פורטפוליו הוא קצת יותר יצירתי ויש הרבה מקומות בהם תוכלו לנסות פריסות ייחודיות ולהוסיף תכונות מעניינות.
כדאי לזכור שעם מספר כה גדול של אתרים
יש לך קטגוריות וסוגים רבים של אתרים שאתה מנסה להשיג דברים שונים. אתר חוברות הוא אתר סטטי וסוג זה של עיצוב משמש לרוב לאתרים המתעדכנים באופן שוטף. אתרי חוברות הם בדרך כלל די פשוטים ומורכבים מדף אחד עם כמה דפי מידע אודות המוצר המדובר, בעוד שדפי קטלוג נוטים להכיל עשרות או מאות עמודים המייצגים מוצרים או טווחי מוצרים שונים.
ידע בדפי האינטרנט העומדים לרשותך יסייע לך לזהות את צרכי פיתוח האינטרנט שלך ולהגדיר את המתאימים ביותר לצרכיך העסקיים.
בעת יצירת אתר צוות
אתה יכול להתחיל בעמוד ריק או לבחור מבין הגדרות ברירת המחדל של web part הכוללות נושא של חלון הראווה ותבניות עיצוב אתרים. אם אינך מורכב מדי בתוכן, בחר בעיצוב ופיתוח אתר משלך עם הכלים המסייעים לך ליצור אתרים מותאמים אישית.