מוצרים

שתף את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

לא בכל דפי המוצרים הממכרים ביותר יש תכנות ברמת הארגון, אך ישנם כאלה. מוצרים ושירותים לא בהכרח חייבים להיות התחייבויות ענק ומסובכות; הם יכולים להיות די פשוטים ויעילים במיוחד.

בתהליך הניתוח

העיצוב והסינתזה, תוכננו מוצרים, עם תכונות ותכונות ספציפיות שנוספו כדי למקסם את התועלת והיעילות שלהם. המאפיינים של מוצר הם שילוב של תכונות, תכונות, אלמנטים עיצוביים, תכונות של עיצוב המוצר ועיצוב ממשק המשתמש שלו.

זהו תהליך יצירת מוצר חדש עבור חברה שצריכה למכור אותו ללקוחותיה

על ידי הרחבת טווח המוצרים, חברה יכולה לכוון לצרכנים שכבר רכשו את המותג וסביר להניח שהם יקנו אותו. לדוגמא, צרכן המתעניין במוצר מוצרי הספורט של החברה עשוי להיות בעל סיכוי גבוה יותר מלקוח בעל דעה פחות חיובית על מוצרי החברה האחרים לרכוש זוג נעליים איכותיות או אפילו מכונית חדשה לגמרי.

מחקרים הראו שלעתים קרובות הלקוחות מתלהבים ממוצר חדש בשלב מוקדם של מחזור המכירות

אך נעשים עמידים מאוחר יותר. לעתים קרובות לקוחות סקרנים לגבי מוצרים חדשים, ויותר לקוחות יגידו כן מאשר לא בפגישה ראשונה. כמה צוותי פיתוח מוצרים מקדישים תשומת לב רבה מדי למוצר מכיוון שהם מאמינים שהמטרה העיקרית שלהם היא לגרום למוכר להתרגש מחדשנות כדי שיוכלו להביא אותו ללקוחותיהם.

זה לא האתגר העיקרי שיעלה במהלך מחזור המכירות

והוא "Creep Feature". רובנו מכשירים אנשי מכירות להבין ולשלוט באתגרים של מכירת מוצר חדש לחלוטין, אך מחקרים מראים כי ההדרכה הניתנת בדרך כלל בעת השקת מוצר היא בסך הכל "מצגת מוצר" מוסווית. מכיוון שמוצרי הליבה כה אינדיבידואליים ולעתים קרובות מעורפלים, המשימה העיקרית של משווקים היא לזהות את מוצר הליבה של שוק יעד מסוים. בשווקי יעד שונים יהיו מוצרי ליבה שונים, ובידם של משווקים לזהות אילו שווקים צריכים להיות ממוקדים עבור המוצר הספציפי שלהם. לפני שתתחיל לחשוב על מוצר הליבה של שוק יעד מסוים (למשל מסחר אלקטרוני, מדיה חברתית וכו '), עליך לבחור מוצר שברצונך למכור. אם אין לך הרבה מוצרים שמוכרים, זכור כי מוצרים אלה משובצים בכל מוצר העומד לרשותך. נתחיל בזיהוי מוצר הליבה כמוצר שהצרכנים חושבים שהם מקבלים כאשר הם קונים מוצר זה. קו מוצרים הוא קבוצת מוצרים אשר קשורים קשר הדוק, נמכרים לאותה קבוצת לקוחות, מתפקדים באופן דומה, משווקים לאותם סוגי סניפים ונמצאים בטווח מחירים מסוים. זו הקבוצה בה כל המוצרים שלך קרובים מספיק כדי להימכר ולשווק באותה נקודת מכירה אך מחוץ לטווח המחירים, כגון קו בגדים, קו ביתי או כושר. קווי המוצרים הם סדרה של קבוצות מוצרים שכל אחת מהן קשורה למוצר אחר (למשל ביגוד, נעליים, אביזרים וכו ') ועובדת בצורה דומה.

קווי מוצרים הם מוצרים מחוברים זה לזה המשווקים בשם מותג יחיד על ידי אותה חברה. קו מוצרים הוא קבוצה של מוצרים קשורים הנמכרים ומשווקים באופן דומה למוצר קשור שנמכר בשם מותג יחיד, כגון בגדים, נעליים, אביזרים וכו '.

זה כולל את כל מה שהצרכן מעריך לפני הקנייה: המוצר המובטח, מחירו ואיכות המוצרים. לדוגמא, מחיר הרכישה הממוצע עבור קו מוצרים בודד הוא בין $ 1,000 ל -2,500 $, על פי גבר בן 25.

בנוסף, יש לזהות יחידה ספציפית של מוצר על ידי מספר סידורי, הדרוש כדי להבחין בין מוצרים עם אותה הגדרת מוצר. הדבר תלוי, בין היתר, בשימוש המיועד במוצר, בסימונו ובשיווקו, ובאופי המוצר.

מוצרים סחורה הם מוצרים שהם בדרך כלל מוצרים פיזיים או דיגיטליים

שיכולים להיות פיזיים, דיגיטליים או שניהם. המונח יכול גם להתייחס לכל דבר שקיים בשוק החופשי ובדרך כלל הוא סחורה עצמה. מוצר סחורה הוא סחורה שהיא פיזית (פיזית), דיגיטלית (דיגיטלית), או שילוב של שניהם (שיכולה להיות מוצר פיזי ודיגיטלי), אך גם כל דבר שהוא "זמין באופן נרחב" או "שוק פתוח" חדור "סחורה".

חברות רבות מציעות מגוון קווי מוצרים שיכולים להיות ייחודיים לארגון יחיד או נפוצים בכל הענפים

יש חברות שמוכרות מספר קווי מוצרים כדי להבדיל ביניהן על מנת לשפר את ידידותיות המשתמשים לצרכנים. חברות מוכרות אותם גם בכמה מדינות, ולעתים קרובות מבדילים אותם לפי מחיר, איכות, מדינה או קבוצת יעד דמוגרפית.

פוסטים נוספים

איתור נזילה בבית

ראה כיצד מערכת לגילוי נזילות בבית יכולה לעזור לך להימנע מנזק, לחסוך כסף ולעשות את שלך למען הסביבה. עבור עוד פרטים נוספים אודות איתור נזילה

איך נאתר נזילה מחוץ לבית

במדריך זה אנו נותנים לך את כל מה שאתה צריך לדעת על נזילות מים תת קרקעיות בביתך וכיצד למצוא אותן. בואו נראה איך אפשר לדעת

דילוג לתוכן