ככל שהתוכנה מתקדמת יותר וטכנולוגיות כמו בינה מלאכותית מתחילות להשתמש בתחום האוטומציה השיווקית, השיווק עובר שינוי קיצוני – כלפי מעלה. אוטומציה שיווקית משמשת לאוטומציה וייעול תהליכי שיווק יומיומיים. כדי להגביר את היעילות של מאמצי השיווק שלך, אתה יכול להשתמש בתוכנת אוטומציה שיווקית למשימות אוטומטיות שאינך צריך לבצע ידנית. זה יכול לכלול דברים כמו התראות דחיפה, מאגרי מידע מובנים ליצירת קשר, ואפילו יצירת קמפיינים שיווקיים מותאמים אישית.
פלטפורמת אוטומציה שיווקית אמיתית מספקת את כל השירותים הללו
אך אוטומציה בדוא"ל לבדה אינה כוללת אף אחת מהתכונות האחרות המפורטות לעיל. שימו לב שחלק מהתכונות של שיווק בדוא"ל כוללות התראות דחיפה, מאגרי מידע ליצירת קשר ואפילו יצירת קמפיינים שיווקיים בהתאמה אישית. אוטומציה של דוא"ל כוללת מגוון תכונות כגון הודעות דוא"ל, התראות דחיפה ורשימות אנשי קשר וניהול אנשי קשר.
על מנת לייצר בסופו של דבר הכנסות רבות יותר עבור החברה שלך, תחומי היישום הגדולים ביותר לאוטומציה שיווקית הם ייצור לידים והמרה. כלי אוטומציה שיווקיים מסייעים למשווקים להכין ולהפוך לידים לצוות המכירות.
אם אתה מעוניין באוטומציה שיווקית והיתרונות ורוצה להתחיל
WebFX יכולה לעזור לך. נסה את היד שלך ביצירת קמפיינים, בניית דפי נחיתה, עיצוב מיילים ועוד ועוד. קבלו ניסיון בחינם של כלים אוטומטיים שיווקיים לעסקים, כלי אוטומציה שיווקיים לעסקים. במילים אחרות, אוטומציה שיווקית היא תוכנה המיועדת לאוטומציה של משימות שיווק חוזרות כגון דואר אלקטרוני וכדי להפוך את תקשורת הלקוחות לממוקדת ומותאמת אישית יותר. אוטומציה שיווקית היא למעשה תוכנה או שירות מבוסס אינטרנט המאפשר לתכנן, לבצע ולנתח פעילויות שיווק. אנשים רבים משייכים אוטומציה שיווקית עם שיווק ואוטומציה באמצעות דוא"ל, אך למרות ששיווק בדוא"ל הוא דבר שרוב המשווקים יודעים, דוגמה אחת היא להבין את המושגים של טריגרים, פעולות, מונחים ותהליכי עבודה. ניתן לשלוח מיילים אוטומטיים למשתמשים על סמך טריגרים התנהגותיים שהמשווק והפלטפורמה לאוטומציה שיווקית הגדירו מראש.
מטרת האוטומציה השיווקית
היא לקדם נקודות מבט ולמשוך לקוחות באמצעות תקשורת מותאמת אישית. היכולת להוביל לידים דרך משפך השיווק כולו היא משימה מאתגרת ועליה לטפל ביעילות על ידי פלטפורמת האוטומציה השיווקית. למרות שתוכל לבנות מערכת פנימית לאוטומציה של תהליכי השיווק שלך, המספר הגדול של פתרונות אוטומציה שיווקיים הופך את המאמץ הזה לבלתי נחוץ ברוב המקרים. המטרה העיקרית של אוטומציה שיווקית היא להעביר את המסר הנכון לאנשים הנכונים בזמן הנכון.
זה עשוי לכלול קשרים שיווקיים
אך כאשר אוטומציה שיווקית באמת מצטיינת היא ביכולת ליצור ולתחזק. כלי אוטומציה של זרימת עבודה כמו Zapier לא יעניקו לך אותה רמה של שליטה על משפכי המכירה שאתה מוצא בכלי אוטומציה שיווקית. אתה יכול לשקול כלי אוטומציה שיווקית, אך הוא אינו מציע שליטה רבה כמו פלטפורמת שיווק מן המניין.
ניתן ליישם את אותם עקרונות ברוב התהליכים האחרים של אוטומציה שיווקית
אך אל תתנו לפעילויות אוטומטיות לתת את הטון למותג שלכם. אחד היתרונות הגדולים של אוטומציה שיווקית הוא שאתה חוסך זמן ומשאבים בפיתוח אסטרטגיית האוטומציה השיווקית שלך. נצל את החיסכון בעלויות – חסוך בכלים כמו Zapier, Salesforce וכלים אחרים כמו SalesForce כדי לחסוך כסף ולבצע משימות אוטומטיות.
פשוט על ידי הצגת טכנולוגיית אוטומציה שיווקית
חברות יכולות לחסוך זמן ולהתמקד בפרויקטים חשובים יותר של בניית הכנסות, מכיוון שכלים אלה יכולים לסייע באוטומציה של משימות כגון פיתוח מוצרים, מכירות, שיווק ושירות לקוחות. כאשר משווקים מתעמקים בתהליך האוטומציה, הם מבינים שיש הרבה היבטים שיש לקחת בחשבון וכמה זמן לוקח להשיק פלטפורמת אוטומציה שיווקית למשימות שצריכות להתפתח עם צוות השיווק או המכירות שלך. לאחר שבחרתם בסוג כלים זה, כלי אוטומציה בשוק מגיעים לעיתים קרובות במגוון צורות, החל מכלים פשוטים כמו Zapier, Salesforce ו- SalesForce וכלים מתקדמים יותר כמו מכירות.
ההבדל העיקרי
הוא שתוכנת אוטומציה שיווקית מציעה מגוון דרכים ליצור קשר עם הלקוחות שאתה עוקב אחריהם. ניתן להשתמש באוטומציה שיווקית לאוטומציה של משימות ארציות שדורשות ניתוב פעולות שיווק, מה שמאפשר אוטומציה של משימות חוזרות ומאפשר לך להתמקד בחדשנות באסטרטגיית השיווק שלך בהתבסס על התנהגות הלקוח. המטרה הסופית של אוטומציה שיווקית היא לשפר את יכולתו של העסק שלך לאסוף ולהשתמש בנתוני לקוחות בכל הערוצים כדי לשפר את חוויית המשתמש. אוטומציה עוזרת לך להפיק תועלת מנתוני הלקוח שאתה אוסף בכל הערוצים שלך, כך שהחברה תוכל ליהנות משירות לקוחות טוב יותר, פיתוח מוצרים טוב יותר, מכירות ושיווק יעילים יותר ומעורבות לקוחות יעילה יותר.
כמה מספקי תוכנות אוטומציה שיווקיות יצרו תבניות זרימת עבודה המסייעות לך לנווט בתהליך האוטומציה. חלק מהפתרונות מתמקדים באוטומציה של תהליך הדוא"ל, בעוד שאחרים מתמקדים יותר בשירות לקוחות ובנאמנות לקוחות בשיווק.