אינך רוצה שדפים מסוימים באתר שלך יחפשו מכיוון שהם עשויים שלא להועיל למשתמשים למצוא אותם בתוצאות מנועי החיפוש. יתכן שדפים ייחסמו, דפים רגישים במיוחד, אלא אם כן אתה משתמש בשיטות מאובטחות.
בעיה נוספת ביכולת הסריקה
היא שיש אתרים כמו קירות שכר ודפי כניסה, מכיוון שלגוגל אין גישה לאתרים כאלה ואינה יודעת מה הם מכילים. אינדקס הוא האופן שבו גוגל רואה את הדפים שלך והם צריכים להיות בטוחים שתרצה שיוצגו למשתמשים שלהם. המשתמשים לא אוהבים ללחוץ על תוצאות מנועי החיפוש ולהגיע לדף תוצאות חיפוש באתר האינטרנט שלך.
לוח הכותרת מודיע למשתמשים ולמנועי החיפוש על נושא הדף המסוים
כאשר המסמך שלך מופיע בדף תוצאות חיפוש, תוכן תג הכותרת מופיע כשורת התוצאות הראשונה, כך שאם אינך מכיר את החלקים השונים בתוצאות החיפוש של גוגל, אתה אמור לראות סרטון אנטומיה של תוצאות חיפוש 17.
בניגוד למה שהשם מרמז
כותרת המטא אינה מופיעה בדף שלך. במקום זאת הוא מציין את שם כרטיסיית הדפדפן בה משתמשים Google ומנועי חיפוש אחרים כאשר אתה מציג את הדף שלך בתוצאות החיפוש. מטא תג זה מעניק לגוגל ולמנוע החיפוש האחר סיכום הדף.
אם האתר שלך כולל אלפי או מיליוני עמודים
לא ניתן ליצור תיאור ידני לכל מטא תג. אם אתה רוצה שאנשים ימצאו את האתר שלך ותרצה שהתוכן שלך ידורג בתוצאות החיפוש, עליך למצוא מילות מפתח רלוונטיות שקובעות את כוונות החיפוש של משתמשים שמחפשים אותם ומשלבות אותם במטא-תגים ובתוכן שלך.
אם תרצה
תוכל ליצור כותרות עמודים שונות עבור תגי H1 ותוכן שלך. חלוקת התוכן שלך לקטגוריות בודדות (למשל קטגוריות H2) יכולה לעזור בשיפור התוכן וחוויית המשתמש שלך. אם משתמש לוחץ על האתר שלך ומגיע לכותרת דף שנראית רחוקה מתג הכותרת שלך, הם עשויים לקפוץ מתוצאות החיפוש.
כשאנשים מחפשים נושא שכתבת באינטרנט, תוכן מנועי החיפוש המותאם שלך יהיה גבוה יותר בתוצאות החיפוש ותביא יותר אנשים ללחוץ על האתר שלך.
גוגל ומנועי חיפוש אחרים משתמשים באלגוריתמים מתקדמים כדי להבין כיצד מדרגים דפים בתוצאות החיפוש. אלגוריתמים אלה אינם מושלמים והם זקוקים לעזרתך בכדי להבין את התוכן שלך.
למידע מורחב בנושא של קידום אתרים בגוגל כדאי להעיף מבט ב- marketingplus.co.il
גוגל מחפש דפים המכילים מידע רלוונטי איכותי למחפשים
מנוע החיפוש שבו אתה משתמש לתוצאות חיפוש משתנה ללא הרף. למרות שזה עשוי להשתנות מנישה לנישה, סביר להניח שגוגל היא השחקנית הדומיננטית בתוצאות החיפוש עבור האתר העסקי שלך. לכן רציתי לתאר את השיטות המומלצות במדריך זה בכדי למצב טוב יותר את האתר שלך ואת תוכנו מאשר מנועי חיפוש אחרים.
מסוף החיפוש של גוגל
הידוע גם בשם כלי מנהלי האתרים, הוא סדרה של כלים של גוגל המאפשרת לבעלי אתרים לראות כיצד התוכן שלהם נצפה על ידי גוגל. מונחי החיפוש בפועל שאנשים משתמשים בהם כדי למצוא את האתר שלך ואילו דפים מוצגים בתוצאות החיפוש כאשר אתה לוחץ על הדף שלך גלויים. Search Console מציע גם דוחות ונתונים שיעזרו לך להבין מדוע הדף שלך מופיע בתוצאות החיפוש.
מנועי חיפוש משתמשים בקובצי Sitemap
כדי למצוא את התוכן שלך, להבין כיצד דפים מתחברים ולראות את המבנה הכללי של האתר שלך. קישור אסטרטגי בין הדפים השונים באתר האינטרנט שלך הוא דרך נהדרת להגביר את המהירות בה מנועי החיפוש גולשים באתרך ולחפש בדפים החשובים ביותר שלך. יש אנשים שחושבים שקישור לתוכן רלוונטי וסמכותי הוא רע מכיוון שהוא מסיר אנשים מהדפים שלך.
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
היא תהליך של שיפור האיכות והכמות של התעבורה באתר אינטרנט או אתר באמצעות מנועי חיפוש. בניגוד לאסטרטגיות שיווק באינטרנט, SEO בוחן כיצד מנועי חיפוש עובדים: תוכנות מחשב ואלגוריתמים מכתיבים את התנהגות מנועי החיפוש; אנשים מחפשים במנועי חיפוש מונחי חיפוש וסוגי מילות מפתח בפועל, ולא אחר מנועי חיפוש שמעדיפים את קהל היעד שלהם. תנועה לא בתשלום נובעת מסוגים שונים של חיפושים (למשל תמונה, וידאו, חדשות אקדמיות, [2] ומנועי חיפוש אנכיים ספציפיים לתעשייה (למשל
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתבצעת כאשר אתר מקבל יותר מבקרים מ- מנועי חיפוש ממה שהוא מדורג בדפי תוצאות במנועי חיפוש (SERP)
SEO הוא מונח כללי לשיטות בהן אתה משתמש כדי להבטיח את הנראות של האתר שלך ואת תוכנו בעמודים אלה. שיטות אלה שונות בגישות הטכניות המושגות מאחורי הקלעים של את האתר שלך, אך אנו נוטים להתייחס לכל עמוד קידום אתרים כאל "דף פרסום", וזו הגישה בה תשתמש כדי להפוך את אתרי האינטרנט שלך לגלויים יותר באמצעות בניית קישורים ושיווק במדיה חברתית.
למרות שקידום אתרים בסיסי עדיין הדרך היעילה ביותר ליצור קישורים ולהניע דירוגים במנועי חיפוש
זו השתנתה בשנים האחרונות כאשר שיווק תוכן הפך לחשוב יותר ואנשים רבים חושבים שיותר מסתם קידום אתרים מסורתי הוא בעל ערך ליצירת תנועה למנועי חיפוש. נס. כפי שכבר דנו, מחקר מילות מפתח הוא עדיין בעל ערך אך סוגיות SEO טכניות המונעות מגוגל ומנועי חיפוש אחרים לקבוע תוכן ולסווג אותו פחות נפוצות.
באמצע שנות התשעים
מנהלי אתרים וספקי תוכן החלו לבצע אופטימיזציה לאתרים עבור מנועי חיפוש, כאשר מנועי החיפוש הראשונים קטלגו את האינטרנט המוקדם. מאז הפך הסרטון לאחד הצורות החשובות ביותר של שיווק תוכן, ונוכחותו יכולה להשפיע או להפריע למאמצי האופטימיזציה שלך. לפני שנפרוט כיצד וידאו יכול לשפר את דירוג העמודים האורגני שלך, בואו נדבר קצת יותר על SEO.
ואז עם אופטימיזציה למנועי חיפוש
תוכל להגדיל את הנראות שלך בדפי תוצאות מנועי החיפוש. בכך שאמרת לגוגל ולמנועי חיפוש גדולים אחרים שהדפים שלך איכותיים ושהמשתמשים יישארו זמן רב יותר באתר שלך, לא רק בדפים שהם מגיעים אליהם, אלא גם בדפים אחרים ורלוונטיים יותר.
אופטימיזציה למנועי חיפוש יכולה להביא תנועה ערכית
המכונה גם תנועה אורגנית, שהיא בחינם מכיוון שמנועי חיפוש מציגים את התוכן שלך כחלק אורגני מ- SERP (דף תוצאות מנוע החיפוש) למשתמשים שלהם, כך שלא לשלם עבור דירוגים. אם משתמש לוחץ על תוצאה ומבקר באתר שלך, אינך משלם ל- Google עבור הביקור.
האלגוריתמים של גוגל לוקחים בחשבון אלפי ואלפי אותות כאשר הם מעריכים דפים
כדי לקבוע עד כמה הם מדורגים לבקשות משתמש ספציפיות. כשמדברים על גורמי דירוג, אנו מזהים קבוצה של אותות המשפיעים ביותר על ביצועי התוכן המסוים בחיפוש בגוגל.