היא השקעה גדולה וחשובה. בטח שמעתם שאתר שנבנה בצורה גרועה יכול לגרום לאובדן לקוחות ולאבד כסף (דירוגי תוצאות החיפוש של גוגל).
לטוב ולרע, SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) הפך לחלק עצום בתהליך זה. קידום אתרים הוא איך אתר מארגן את התוכן שלו כך שיופיע בתוצאות חיפוש וכיצד דפים אלה יכולים להופיע בדפי תוצאות חיפוש.
הנה כל מה שאתה צריך לדעת כיזם כדי לפתוח אתר מוכן לקידום אתרים במהירות-ומבלי להידבק ממורכבות.
הרבה השתנה מאז העדכון הגדול האחרון לפוסט הזה-אבל זו עדיין התחלה מהירה מאוד ליזמים ולמי שרוצה אתר מהיר עם תוכן מוכן SEO.
אם יש לך שאלות בנושא זה או בנושא אחר-שאל אותן למטה!
הפוסט להלן פורסם במקור באוגוסט 2015, אך הוא נותר אחד הפוסטים שהורדו ביותר באתר זה.
מהו קידום אתרים?
SEO הוא משחק לטווח ארוך. זה לא קשור לאתר בדף אחד של Google באותו היום שבו אתה בונה אותו – יהיה עליך לבנות את הדירוג שלך בהדרגה.
ייתכן גם שהאתר שאתה בונה לעולם לא נראה על ידי Google, אלא אם כן אתה מבצע יישום SEO מלא. ישנם המון גורמים שגוגל תביא בחשבון בעת קביעת הדף הטוב ביותר להצגה למשתמש, ולכן חשוב ביותר לחקור נכון מה קורה באינטרנט ומה Google מבקשת ממנו לעשות.
לגוגל יהיו מגוון קריטריונים שהיא תשקול:
- סמכות העמודים
- פופולריות של מילות המפתח
- תוכן הדף/איכות
- מהירות טעינת האתר — -טריות התוכן
- סמכות הדומיין
- ועוד
הנקודה היא שאם תוצאת החיפוש שלך בגוגל היא הראשונה שמפרטת דף מסוים ואם בנית אותה במהירות לדרג בדף הראשון של תוצאות החיפוש עבור נושא מסוים – זה כנראה סימן לכך שכבר עשית את העבודה הקשה על ביסוס עצמך כמשאב טוב בתחום.
אבל אם אין לך תוכן או מידע כלשהו מעבר לאתר כללי-זה כנראה סימן לכך שלא בדקת מה קורה בגוגל או מדוע מישהו צריך לסמוך עליך.
מהי מילת מפתח?
הדבר החשוב ביותר שיש לדעת על מילות מפתח הוא זה: מנועי החיפוש מבוססים כעת על מילים. אין עוד אתרים מיוחדים המיועדים רק למנועי חיפוש – כל החיפוש מתבצע כעת באמצעות "שפה טבעית".
פעם חשבנו על מונחי מנוע חיפוש כמילות מפתח, אך מונחים אלה מעולם לא נועדו להקלדה על ידי המשתמש-הם נועדו לדבר על ידי מישהו כפי שהקליד מספר אותיות. כעת המשתמש מקליד.
אז אתה רוצה להיות בטוח שהדפים שלך ממוקדים למונחים שאנשים מדברים עליהם-הן המונחים הנפוצים והן המונחים שאנשים משתמשים בהם בתעשייה שקשורה לשלך.
מונחים מסוימים הם כלליים ונפוצים:
חיפוש: בגוגל עצמה יש כ -80% חיפושים. 20% האחרים מגיעים ממנועי חיפוש אחרים, כמו בינג, יאהו !, ו- DuckDuckGo. אם אתה רוצה לדרג טוב במערכות אלה, סביר להניח שאתה רוצה להיות רשום כתוצאה 3 מובילה – למעשה, זה הדבר היחיד שחשוב בחיפוש (מלבד אם יש לך אתר טוב ורלוונטי). התפקיד שלך הוא למצוא את המונחים הטובים ביותר לחיפושים אלה.
לגוגל עצמה יש כ -80% חיפושים. 20% האחרים מגיעים ממנועי חיפוש אחרים, כמו בינג, יאהו !, ו- DuckDuckGo. אם אתה רוצה לדרג טוב במערכות אלה, סביר להניח שאתה רוצה להיות רשום כתוצאה 3 המובילה-למעשה, זה הדבר היחיד שחשוב בחיפוש
עבור עוד מידע בנושא של בניית אתר לעסק חדש וטופיק מדיה בנייה וקידום אתרים נא להעיף מבט ב- topeak.co.il